Ogłoszenie o naborze – Kierownik Klubu Seniora

oferta pracy

Ogłoszenie o naborze – Kierownik Klubu Seniora

Numer ogłoszenia: 1/2023

Nazwa jednostki zlecającej: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamieniu Krajeńskim

Wydział: Klub Seniora

Miejsce pracy: Klub Seniora ul. Sępoleńska 6, 89-430 Kamień Krajeński

Stanowisko: Kierownik Klubu Seniora

Wymiar etatu: 1/4

Ilość etatów: 1

Data ogłoszenia: 2023-01-31

Termin składania dokumentów: 2023-02-13

Sposób składania dokumentów: osobiście w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamieniu Krajeńskim, Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński, od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowania, tj. w poniedziałek, środę, czwartek od godz. 7:30 do 15:30, we wtorek od godz. 7:30 do 17:00, w piątek od godz. 7:30 do 14:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (o zachowaniu terminu nie decyduje data stempla pocztowego) lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP w przypadku wysyłania dokumentów aplikacyjnych opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej lub przesłać na adres e-mail: sekretariat@mgops.kamienkr.pl

Miejsce składania dokumentów: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kamieniu Krajeńskim, Plac Odrodzenia 3, 89-430 Kamień Krajeński

Wymagania w stosunku do kandydatów - niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. nieposzlakowana opinia;
  5. wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
  6. co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej;
  7. specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.

Wymagania w stosunku do kandydatów - dodatkowe:

  1. znajomość przepisów prawa z zakresu:
    • ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
    • ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
    • ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
    • ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy,
    • ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej,
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego,
  2. umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych;
  3. umiejętność samodzielnego identyfikowania problemów oraz sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań;
  4. umiejętność organizowania pracy, kierowania zespołem oraz pracy w zespole;
  5. znajomość metodyki pracy i aktywizacji osób starszych;
  6. posiadają czynne prawo jazdy kat. B;
  7. doświadczenie w pozyskiwaniu środków i rozliczaniu projektów, w tym projektów unijnych;
  8. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych;
  9. wysoka kultura osobista;
  10. komunikatywność, sumienność, obowiązkowość oraz uczciwość.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - podstawowy:

  1. Kierowanie, prowadzenie i nadzór nad bieżącą działalnością Klubu Seniora;
  2. Opracowanie i realizacja programu działalności Klubu Seniora;
  3. Prowadzenie dokumentacji Klubu w szczególności: regulaminy, listy obecności, dokumentacja uczestników klubu oraz osób prowadzących zajęcia;
  4. Ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu Seniora;
  5. Odpowiedzialność za powierzony majątek;
  6. Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów;
  7. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Seniora;
  8. Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych;
  9. Zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów;
  10. Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami. Współpraca z firmami i instytucjami, które mogłyby wspomagać działalność Klubu Seniora;
  11. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych zajęciach;
  12. Reprezentowanie Klubu Seniora na zewnątrz;
  13. Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokojenia potrzeb i oczekiwań seniorów co do oferty Klubu Seniora;
  14. Współpraca z Dyrektorem Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kamieniu Krajeńskim w zakresie opracowywania zakresów czynności i obowiązków pracowników Klubu Seniora;
  15. Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie Seniora w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów;
  16. Wykonywanie zastępstwa na innym stanowisku urzędniczym zgodnie z planem zastępstw;
  17. Wykonywanie innych niezbędnych zadań zleconych przez Dyrektora.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku - dodatkowy: Brak.

Do pobrania

Zobacz również: